UnitedFreakz
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
UnitedFreakz

Where all the Freakz unite!
 
HemHem  PortalliPortalli  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Användarklasser - som Jolly Roger, etc?

Gå ner 
+10
ergotronic
gatto
The Jackass
bexie
henke.143
Gabriel
HevrisT
Nimol
AnGeLiTa
Flipper
14 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3  Nästa

Ska UnitedFreakz ha användarklasser?
Ja
Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Vote_lcap84%Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Vote_rcap
 84% [ 21 ]
Nej
Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Vote_lcap12%Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Vote_rcap
 12% [ 3 ]
Spelar ingen roll
Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Vote_lcap4%Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Vote_rcap
 4% [ 1 ]
Blank a.k.a vill bara se resultatet.
Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Vote_lcap0%Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totalt antal röster : 25
 
Omröstning stängd

FörfattareMeddelande
gatto
NarutoFreak>,<
gatto


Man
Antal inlägg : 262
Location : Sweden
Registration date : 07-08-06

Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime2007-08-09, 01:02

AnGeLiTa skrev:
Skriver folk inlägg endast för att få högre rank.. varnar jag omedelbart om jag märker något sådant! (alltså spamming=Varningar-->Ban!)

hon menar.. SKriv inte onödiga inlägg,Spamma inte!!!!!

Annars kan man skriva till sig högre rank >,< Men "Lagligt"
Till överst på sidan Gå ner
Flipper
DesignAdmin
Flipper


Antal inlägg : 361
Registration date : 07-08-05

Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime2007-08-09, 01:23

0-150 (Obetydlig)
151-300 (Freak JR)
301-800 (UF JR)
801-1500 (UF SR)
1501-2500 (UnitedFreak)
2501+(CustomTitle)
---
Är det något?
---
Säg gärna om det var någon ni vill ha.

Missbruka kan leda till PostAvdrag!! - Varningar -> Ban.
Till överst på sidan Gå ner
AnGeLiTa
SnällaAdmin
AnGeLiTa


Kvinna
Antal inlägg : 386
Age : 34
Registration date : 07-08-05

Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime2007-08-09, 01:29

juu d var en mkt bra idé men antalet inläggen e väl liiiite för högt elr?

hade tänkt mig nått som

0-100(obetydlig)
100-300 - nästa rank
osv osv

att ha 0-150 direkt e lite för mkt .. tycker jag men det är majoriteten här vi ska lyssna till ;)
Till överst på sidan Gå ner
https://unitedfreakz.swedishforum.se
Flipper
DesignAdmin
Flipper


Antal inlägg : 361
Registration date : 07-08-05

Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime2007-08-09, 01:35

tycker det är bra CT ska man inte få över en natt heller. Och du AnGeLita du klämde ju in 1000 inlägg på TF på mindre än en månad ;) - Så ca 3-4 månader tar det, inte så farligt. Inte som man ligger vaken hela natten och tänker "Imorgon ska jag levla, imorgon, då jaevlar ska jag svara altt jag orkar och skira ";)" "ha" "typ" osv. för imorgon då faaen ska jag höja min rank!!!! " - Hoppas verkligen inte det iaf ;)
Till överst på sidan Gå ner
AnGeLiTa
SnällaAdmin
AnGeLiTa


Kvinna
Antal inlägg : 386
Age : 34
Registration date : 07-08-05

Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime2007-08-09, 01:47

juu det är sant jag var väldig aktiv på TF heheeheh .. men det var inte för nån rank utan mest för jag skrev mkt i tävlingar och leker tror jag Rolling Eyes men d blir bra som du säger oxå.. tyckte bara d va lite för högt men låter annars bra
i dont mind at all, i love the way you are baby, keep on shitchatting!!
Till överst på sidan Gå ner
https://unitedfreakz.swedishforum.se
Flipper
DesignAdmin
Flipper


Antal inlägg : 361
Registration date : 07-08-05

Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime2007-08-09, 01:51

En till ide ploppade upp i kolan på mig, kanske en 20 Post limit?, du kan högst "tjäna" 20 post/dag. Men du kan självklart skriva mer, det tar bort lite posthunter :)
Till överst på sidan Gå ner
gatto
NarutoFreak>,<
gatto


Man
Antal inlägg : 262
Location : Sweden
Registration date : 07-08-06

Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime2007-08-09, 02:20

ni menar att man får välja vad man vill ha vid 2500 +`? :D Schysst
Till överst på sidan Gå ner
AnGeLiTa
SnällaAdmin
AnGeLiTa


Kvinna
Antal inlägg : 386
Age : 34
Registration date : 07-08-05

Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime2007-08-09, 02:23

Flipper skrev:
En till ide ploppade upp i kolan på mig, kanske en 20 Post limit?, du kan högst "tjäna" 20 post/dag. Men du kan självklart skriva mer, det tar bort lite posthunter :)

du plockar orden ur min mun , jag lovaaaaaar hehehehhehee tänkte skriva det innan men sen tänkte jag att det kanske inte var möjligt hehehehe...tycker väldigt mkt om den idén men sen får man tänka på att det är ett forum där man ska skriva ...kanske mer än 20 post om dagen..hur många poster slösar man inte på of-t heheh
Till överst på sidan Gå ner
https://unitedfreakz.swedishforum.se
gatto
NarutoFreak>,<
gatto


Man
Antal inlägg : 262
Location : Sweden
Registration date : 07-08-06

Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime2007-08-09, 02:27

AnGeLiTa skrev:
Flipper skrev:
En till ide ploppade upp i kolan på mig, kanske en 20 Post limit?, du kan högst "tjäna" 20 post/dag. Men du kan självklart skriva mer, det tar bort lite posthunter :)

du plockar orden ur min mun , jag lovaaaaaar hehehehhehee tänkte skriva det innan men sen tänkte jag att det kanske inte var möjligt hehehehe...tycker väldigt mkt om den idén men sen får man tänka på att det är ett forum där man ska skriva ...kanske mer än 20 post om dagen..hur många poster slösar man inte på of-t heheh

jag vet >,<

man kan få 20 poäng om dagen men hur mnga post som helst?
Till överst på sidan Gå ner
Flipper
DesignAdmin
Flipper


Antal inlägg : 361
Registration date : 07-08-05

Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime2007-08-09, 02:30

exakt.... haha "poäng" . JA 20 post i räkning men skriv av glatta livet får du. dock inte ofT.spam.eller bara "=)" "lol" "ha" "mm" , formulera dig bättre.

Edit missbrukar man forumet en dag kan det leda till... att inga post räknas (hua så hemsk jag är)

Edit2: AnGeLita hur många gånger har jag sagt detta.... vi är typ soulmates Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 165106
Till överst på sidan Gå ner
gatto
NarutoFreak>,<
gatto


Man
Antal inlägg : 262
Location : Sweden
Registration date : 07-08-06

Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime2007-08-09, 02:32

Flipper skrev:
exakt.... haha "poäng" . JA 20 post i räkning men skriv av glatta livet får du. dock inte ofT.spam.eller bara "=)" "lol" "ha" "mm" , formulera dig bättre.

Edit missbrukar man forumet en dag kan det leda till... att inga post räknas (hua så hemsk jag är)

Edit2: AnGeLita hur många gånger har jag sagt detta.... vi är typ soulmates Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 165106

vaddå fatta inte

>,< ja säger inte =) lol ha MM här >;<

Internt ;) - You dont need to know.
Till överst på sidan Gå ner
AnGeLiTa
SnällaAdmin
AnGeLiTa


Kvinna
Antal inlägg : 386
Age : 34
Registration date : 07-08-05

Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime2007-08-09, 03:01

hehehe mkt bra.. .. vi får se va andra oxå tycker om den idén... my soulmate flipper hehehehehehheheh Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 165106
Till överst på sidan Gå ner
https://unitedfreakz.swedishforum.se
HevrisT
The One
HevrisT


Man
Antal inlägg : 252
Age : 31
Registration date : 07-08-06

Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime2007-08-09, 11:43

låter bra :D
fast ta inte bort min titel :$ :D
Till överst på sidan Gå ner
http://www.hevristheking.tk
AnGeLiTa
SnällaAdmin
AnGeLiTa


Kvinna
Antal inlägg : 386
Age : 34
Registration date : 07-08-05

Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime2007-08-09, 11:53

hmmmm... regler e regler baby beror på hur många inlägg du har juu pirat
Till överst på sidan Gå ner
https://unitedfreakz.swedishforum.se
gatto
NarutoFreak>,<
gatto


Man
Antal inlägg : 262
Location : Sweden
Registration date : 07-08-06

Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime2007-08-09, 15:55

jag tycker att vi borde ha en tävling och dom 2 som vinner får behålla sin tittel?
Ja, vi har diskuterat det, ibland kan vi göra tävlingar och vinsten kan vara CT i 2 veckor eller liknande. Men vi behöver mer kontroll över forumet innan vi börjar med sånt.
Till överst på sidan Gå ner
ergotronic
Heders Freak
ergotronic


Man
Antal inlägg : 208
Age : 32
Location : sweden
Registration date : 07-08-06

Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime2007-08-10, 12:56

mitt blev lite överlägset jag har 50 inlägg och heders fraek heders kan ju misstolkas med heders mennar jag bandet heders Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 165106
Till överst på sidan Gå ner
http://www.freewebs.com/ergotronic/
gatto
NarutoFreak>,<
gatto


Man
Antal inlägg : 262
Location : Sweden
Registration date : 07-08-06

Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime2007-08-10, 13:21

ergotronic skrev:
mitt blev lite överlägset jag har 50 inlägg och heders fraek heders kan ju misstolkas med heders mennar jag bandet heders Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 165106

Hehehe ... Ne tror inte det för hemsidan heter united >,<

Såå tror nog alla förstår Razz
Till överst på sidan Gå ner
AnGeLiTa
SnällaAdmin
AnGeLiTa


Kvinna
Antal inlägg : 386
Age : 34
Registration date : 07-08-05

Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime2007-08-10, 13:56

jag trodde faktist att du menade heders som i heder inte som någon band hehe .. men som sagt saker o ting kmr att förändras lite i taget .. så vi blir bättre
Till överst på sidan Gå ner
https://unitedfreakz.swedishforum.se
gatto
NarutoFreak>,<
gatto


Man
Antal inlägg : 262
Location : Sweden
Registration date : 07-08-06

Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime2007-08-10, 15:54

AnGeLiTa skrev:
jag trodde faktist att du menade heders som i heder inte som någon band hehe .. men som sagt saker o ting kmr att förändras lite i taget .. så vi blir bättre

låter bra
Till överst på sidan Gå ner
Terminator
Moderator
Terminator


Man
Antal inlägg : 308
Age : 31
Location : 739106
Registration date : 07-08-30

Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime2007-08-31, 18:15

de vore kul med klasser Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 888261
Till överst på sidan Gå ner
http://www.unitedfreakz.se.nu
Worldofnerdcraft
UF'sWowGeek
Worldofnerdcraft


Man
Antal inlägg : 16
Registration date : 07-09-01

Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime2007-09-02, 00:01

Nej föfan skaffa inte rank då blir det tjat om posthunters hela tiden
Till överst på sidan Gå ner
Flipper
DesignAdmin
Flipper


Antal inlägg : 361
Registration date : 07-08-05

Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime2007-09-02, 00:03

det tror inte jag då en sån kommentar kan leta till en varning...
Till överst på sidan Gå ner
Nimol
Heders Freak
Nimol


Man
Antal inlägg : 216
Age : 34
Registration date : 07-08-05

Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime2007-09-02, 00:07

Men du kan välja vad du vill ha för rank.
Till överst på sidan Gå ner
bexie
SötMod
bexie


Kvinna
Antal inlägg : 189
Age : 33
Registration date : 07-08-06

Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime2007-09-02, 00:10

jag tycker d e bra som d är nu Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 888261
Till överst på sidan Gå ner
Worldofnerdcraft
UF'sWowGeek
Worldofnerdcraft


Man
Antal inlägg : 16
Registration date : 07-09-01

Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime2007-09-02, 12:08

hur ändrar man rank då? =)
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Användarklasser - som Jolly Roger, etc?   Användarklasser - som Jolly Roger, etc? - Sida 2 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Användarklasser - som Jolly Roger, etc?
Till överst på sidan 
Sida 2 av 3Gå till sida : Föregående  1, 2, 3  Nästa

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
UnitedFreakz :: Omröstningar-
Hoppa till: