UnitedFreakz
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
UnitedFreakz

Where all the Freakz unite!
 
HemHem  PortalliPortalli  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?

Gå ner 
+13
tangentbordet
Anas_Pitbull
Terminator
KraxX
HevrisT
The Jackass
henke.143
Flipper
Nimol
gatto
ergotronic
bexie
AnGeLiTa
17 posters
FörfattareMeddelande
AnGeLiTa
SnällaAdmin
AnGeLiTa


Kvinna
Antal inlägg : 386
Age : 34
Registration date : 07-08-05

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Empty
InläggRubrik: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?   Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Icon_minitime2007-08-06, 15:41

Jaa.. som ni läste innan .. hur viktigt är det egentligen med data hemma som har internet...

På skala 1-10

Måste den ha internet?

själv tycker jag att jag måste HA internet... så jag får väl säga 10 av 10 hehehe
Till överst på sidan Gå ner
https://unitedfreakz.swedishforum.se
bexie
SötMod
bexie


Kvinna
Antal inlägg : 189
Age : 33
Registration date : 07-08-06

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?   Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Icon_minitime2007-08-06, 15:53

japp d blir väl så 10/10 Razz
Till överst på sidan Gå ner
ergotronic
Heders Freak
ergotronic


Man
Antal inlägg : 208
Age : 32
Location : sweden
Registration date : 07-08-06

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?   Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Icon_minitime2007-08-06, 16:48

10/10 internett e faktiskt ganska stort man tänker inte på hur mycket program kod det igentligen finns :bounce:
Till överst på sidan Gå ner
http://www.freewebs.com/ergotronic/
gatto
NarutoFreak>,<
gatto


Man
Antal inlägg : 262
Location : Sweden
Registration date : 07-08-06

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?   Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Icon_minitime2007-08-06, 17:17

10/10

´Datorn får betyg 6/10 - för att att ha en dator är nog det bästa som hänt mig sen jag föddes Twisted Evil .. man kan göra många saker utan internet..
tex cs. mot bottar. (Cz)

Photoshop,image ready = 2 viktiga saker! Som man kan göra utan internet..
Och många fler

Själva internetten får 4/10 .. För att det inte fick plats med mera Razz

Aaja.. Med internet kan man!,Ladda ner Musik,ladda ner program,Chatta.Spela online spel, kolla på videor. få serials.Och många fler saker.. Drunk

Men självklart det viktigaste! Torrents,Tankafett, börjar va inne här mer än tf .. Konstigt Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? 383625 Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? 383625
Till överst på sidan Gå ner
AnGeLiTa
SnällaAdmin
AnGeLiTa


Kvinna
Antal inlägg : 386
Age : 34
Registration date : 07-08-05

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?   Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Icon_minitime2007-08-06, 17:23

va roligt katten gattoo... kul att ha dig här :cat: :cat: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? 8941
Till överst på sidan Gå ner
https://unitedfreakz.swedishforum.se
gatto
NarutoFreak>,<
gatto


Man
Antal inlägg : 262
Location : Sweden
Registration date : 07-08-06

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?   Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Icon_minitime2007-08-06, 17:27

AnGeLiTa skrev:
va roligt katten gattoo... kul att ha dig här :cat: :cat: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? 8941
Klart Miiaaauw ^^ :cat:
Till överst på sidan Gå ner
Nimol
Heders Freak
Nimol


Man
Antal inlägg : 216
Age : 34
Registration date : 07-08-05

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?   Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Icon_minitime2007-08-06, 18:56

10/10 skulle aldrig klara ha dator utan internet.
Till överst på sidan Gå ner
gatto
NarutoFreak>,<
gatto


Man
Antal inlägg : 262
Location : Sweden
Registration date : 07-08-06

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?   Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Icon_minitime2007-08-06, 19:05

Nimol skrev:
10/10 skulle aldrig klara ha dator utan internet.

vår internet förstörs då och då Pga arcbete Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? 689104

Så jag får lära mig att leva me det
Till överst på sidan Gå ner
Nimol
Heders Freak
Nimol


Man
Antal inlägg : 216
Age : 34
Registration date : 07-08-05

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?   Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Icon_minitime2007-08-06, 19:22

gatto skrev:
Nimol skrev:
10/10 skulle aldrig klara ha dator utan internet.

vår internet förstörs då och då Pga arcbete Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? 689104

Så jag får lära mig att leva me det

det skulle inte jag klara av det. tycker synd om dig Crying or Very sad
Till överst på sidan Gå ner
gatto
NarutoFreak>,<
gatto


Man
Antal inlägg : 262
Location : Sweden
Registration date : 07-08-06

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?   Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Icon_minitime2007-08-06, 20:26

Nimol skrev:
gatto skrev:
Nimol skrev:
10/10 skulle aldrig klara ha dator utan internet.

vår internet förstörs då och då Pga arcbete Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? 689104

Så jag får lära mig att leva me det

det skulle inte jag klara av det. tycker synd om dig Crying or Very sad

Hehehehehehehe ;/ Klarr mig me cs Ibland men .. ibland så gåre inte :confused: Man kan Göra annat såmedans >,<
Till överst på sidan Gå ner
Flipper
DesignAdmin
Flipper


Antal inlägg : 361
Registration date : 07-08-05

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?   Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Icon_minitime2007-08-06, 20:56

Data+Internet = Luft
Till överst på sidan Gå ner
Nimol
Heders Freak
Nimol


Man
Antal inlägg : 216
Age : 34
Registration date : 07-08-05

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?   Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Icon_minitime2007-08-06, 21:15

håller med.
Till överst på sidan Gå ner
henke.143
TheHulk
henke.143


Man
Antal inlägg : 81
Location : Sweden! ;)
Registration date : 07-08-06

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?   Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Icon_minitime2007-08-07, 22:41

Datan - Datan har hjälpt männirskor att utveckla saker ,Medicin,Få fakta osv

så datan har hjälpt världen! och oss .. annars hadde vi inte kunnat gort något förutom att va ute just nu !

Internet- Utan internet hadde Man inte kunnat Skicka mail.Chatta, Få information.

Man vill inte slösa pengar på post och sånt Så internet är det bästa!

Men Vissa personener Försöker ju alltid förstöra allt me massa virus så man ska vara försiktig med att Kolla på sina mail så .. det e lite dåligt. Med att internetten är inte så väl bevakad och Upptäcker inte alltid Dom så ..Datorn förstörs ju.. Men annars är internetten+datorn oslagbara
Till överst på sidan Gå ner
The Jackass
Hayden Lover
The Jackass


Antal inlägg : 76
Registration date : 07-08-06

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?   Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Icon_minitime2007-08-07, 23:21

Ja 10/10 om man nu har en data... :)
Till överst på sidan Gå ner
HevrisT
The One
HevrisT


Man
Antal inlägg : 252
Age : 31
Registration date : 07-08-06

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?   Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Icon_minitime2007-08-07, 23:58

10/10
Till överst på sidan Gå ner
http://www.hevristheking.tk
KraxX
mIRC Ansvarig
KraxX


Man
Antal inlägg : 300
Age : 30
Location : Hemma :)
Registration date : 07-08-31

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?   Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Icon_minitime2007-09-01, 15:49

10/10 Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? 8941
Till överst på sidan Gå ner
Terminator
Moderator
Terminator


Man
Antal inlägg : 308
Age : 31
Location : 739106
Registration date : 07-08-30

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?   Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Icon_minitime2007-09-01, 16:39

10/10 Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? 165106
Till överst på sidan Gå ner
http://www.unitedfreakz.se.nu
Anas_Pitbull
TestMod
Anas_Pitbull


Man
Antal inlägg : 371
Age : 116
Location : Månen
Registration date : 07-09-01

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?   Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Icon_minitime2007-09-01, 18:06

15/10 Shocked
Till överst på sidan Gå ner
https://unitedfreakz.swedishforum.se/
tangentbordet
Esc
tangentbordet


Man
Antal inlägg : 4
Age : 32
Registration date : 07-09-02

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?   Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Icon_minitime2007-09-02, 14:07

10/10 om man nu har en dator som vill fungera Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? 689104
Till överst på sidan Gå ner
Atinooog




Antal inlägg : 26
Registration date : 07-09-01

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?   Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Icon_minitime2007-09-20, 20:33

typ 7/10 :)
Till överst på sidan Gå ner
Foffe
TestMod
Foffe


Man
Antal inlägg : 328
Location : UnitedFreakz' Forum
Registration date : 07-09-07

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?   Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Icon_minitime2007-09-20, 20:39

samma!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.unitedfreakz.3w.se
Zidi
MaLa LaPsaPP
Zidi


Man
Antal inlägg : 23
Age : 41
Registration date : 07-09-04

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?   Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Icon_minitime2007-09-22, 02:14

10/10 klart xD


Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? 71519 Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? 71519 Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? 71519 Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? 71519 Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? 71519 Drunk Drunk Drunk Boxing Boxing Boxing Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? 742718 Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? 742718
Till överst på sidan Gå ner
Hama




Antal inlägg : 5
Registration date : 07-09-28

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?   Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Icon_minitime2007-10-16, 19:08

Heej sweetie Laughing det är Hanna...jag undrar bara om du kan en bra hemsida där jag kan installera shrek tre med text Exclamation

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? 888261
Till överst på sidan Gå ner
Nimol
Heders Freak
Nimol


Man
Antal inlägg : 216
Age : 34
Registration date : 07-08-05

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?   Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Icon_minitime2007-10-16, 21:23

Hama skrev:
Heej sweetie Laughing det är Hanna...jag undrar bara om du kan en bra hemsida där jag kan installera shrek tre med text Exclamation

Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? 888261

Hur menar du?
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Empty
InläggRubrik: Sv: Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?   Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet? Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Hur viktigt är det att ha dator hemma med internet?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
UnitedFreakz :: Tävlingar och Lekar-
Hoppa till: