UnitedFreakz
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
UnitedFreakz

Where all the Freakz unite!
 
HemHem  PortalliPortalli  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Fråga film-tråd

Gå ner 
+3
bexie
henke.143
HevrisT
7 posters
FörfattareMeddelande
HevrisT
The One
HevrisT


Man
Antal inlägg : 252
Age : 31
Registration date : 07-08-06

Fråga film-tråd Empty
InläggRubrik: Fråga film-tråd   Fråga film-tråd Icon_minitime2007-08-07, 20:18

Söker du en film?
Vill inte göra en ny tråd?
Skriv här de du kommer ihåg..

Så får du hjälp av snälla Uf'are kan jag lova dig ;)

Kan skriva så här exempel..


"kommer ihåg en film den hade arnorld som var huvudrolls innehavare..
filmen är jag tror från 03 - 04 året..
Han var en maskin som var o dödlig och försvarde jorden.."

Nån annan som sett filmen kan säga att det är terminator och du har fått svar
på din egna fråga:D

Nåt mer jag behöver förklara?

Tack till gabriels tråd som fick mig iden att göra den här tråden ;)
Till överst på sidan Gå ner
http://www.hevristheking.tk
henke.143
TheHulk
henke.143


Man
Antal inlägg : 81
Location : Sweden! ;)
Registration date : 07-08-06

Fråga film-tråd Empty
InläggRubrik: Sv: Fråga film-tråd   Fråga film-tråd Icon_minitime2007-08-07, 22:49

Bra forumtråd!

Jag söker en film..

kmr ej ihåg va den hette men den handlade om att En snubbe skulle typ spränga vita huset.. och tills slut vann dom onda typ Question

det ja jätte länge sen hoppas ni förstår vilken film ja menar Fråga film-tråd 448909
Till överst på sidan Gå ner
bexie
SötMod
bexie


Kvinna
Antal inlägg : 189
Age : 33
Registration date : 07-08-06

Fråga film-tråd Empty
InläggRubrik: Sv: Fråga film-tråd   Fråga film-tråd Icon_minitime2007-08-07, 22:58

jag vet en bra film men minns int vad den harer...
men det är en tjuv som stjäl en diamant o gömmer den i ett hus som inte är färdigt byggt och han hamnar i fängelse (om jag miss rätt), efter en tid när han kommit ut så visar det sig att där han gömmt diamanten så är ett polishus och han gör typ allt för att få tag på den.

hoppas någon vet vad den heter :)

Vet exakt vad du menar, den slutar med att mörkyande killen dissar FBI och krossar mexikanska gränsen, med diamanten. Den mörkyade skådespelaren(vet inte namnet) Går över lik för att få diamanten, grymt bra och rolig action thriller!.
Till överst på sidan Gå ner
HevrisT
The One
HevrisT


Man
Antal inlägg : 252
Age : 31
Registration date : 07-08-06

Fråga film-tråd Empty
InläggRubrik: Sv: Fråga film-tråd   Fråga film-tråd Icon_minitime2007-08-08, 00:00

bexie det är den där andra snubben i bad boys som är med i filmen..
och den är ganska gammal..
är vad jag kommer ihåg om filmen..
hoppas du får mer hjälp :D
Till överst på sidan Gå ner
http://www.hevristheking.tk
bexie
SötMod
bexie


Kvinna
Antal inlägg : 189
Age : 33
Registration date : 07-08-06

Fråga film-tråd Empty
InläggRubrik: Sv: Fråga film-tråd   Fråga film-tråd Icon_minitime2007-08-08, 00:04

så ingen vet va den heter?
Till överst på sidan Gå ner
HevrisT
The One
HevrisT


Man
Antal inlägg : 252
Age : 31
Registration date : 07-08-06

Fråga film-tråd Empty
InläggRubrik: Sv: Fråga film-tråd   Fråga film-tråd Icon_minitime2007-08-08, 00:08

nej tyvärr inte jag iallafall..
Till överst på sidan Gå ner
http://www.hevristheking.tk
Flipper
DesignAdmin
Flipper


Antal inlägg : 361
Registration date : 07-08-05

Fråga film-tråd Empty
InläggRubrik: Sv: Fråga film-tråd   Fråga film-tråd Icon_minitime2007-08-08, 00:27

Sötkte på "Martin Lawrence" Diaman film. på google fick fram detta

Actionkomedi från 1999 av Les Mayfield med Martin Lawrence och Luke Wilson.
Blue Streak
För två år sedan lyckades den snabbtänkte och smarte juveltjuven Miles Logan med nöd och näppe att undkomma med livet i behåll, efter att ha blivit lurad av sin kumpan vid en stor diamantkupp. Men han hann dock gömma undan bytet från kuppen, en diamant värd tjugo miljoner dollar, på en byggarbetsplats. Efter att ha suttit av sitt straff i fängelset är Miles nu åter på fri fot och på jakt efter diamanten. Byggnaden är nu färdigbyggd men - det är en ny polisstation! Miles inser att den enda vägen att komma in dit, för att få tag i diamanten, är som polis eller i handbojor... I denna fullständigt sanslösa actionkomedi ser vi den store komikern Martin Lawrence (Bad Boys, Inget att förlora) i huvudrollen som juveltjuven Miles. Miles nye partner spelas av Graham Beckel (L.A. Konfidentiellt, True Crime). Dessutom ser vi William Forsythe i en av rollerna.
Till överst på sidan Gå ner
bexie
SötMod
bexie


Kvinna
Antal inlägg : 189
Age : 33
Registration date : 07-08-06

Fråga film-tråd Empty
InläggRubrik: Sv: Fråga film-tråd   Fråga film-tråd Icon_minitime2007-08-08, 00:30

TACK! :D
Till överst på sidan Gå ner
The Jackass
Hayden Lover
The Jackass


Antal inlägg : 76
Registration date : 07-08-06

Fråga film-tråd Empty
InläggRubrik: Sv: Fråga film-tråd   Fråga film-tråd Icon_minitime2007-08-08, 00:36

haha kom på den direkt, utan google men Flipper hann före... Razz
Till överst på sidan Gå ner
HevrisT
The One
HevrisT


Man
Antal inlägg : 252
Age : 31
Registration date : 07-08-06

Fråga film-tråd Empty
InläggRubrik: Sv: Fråga film-tråd   Fråga film-tråd Icon_minitime2007-08-08, 10:13

nån mer som behöver hjälp :D?
Till överst på sidan Gå ner
http://www.hevristheking.tk
AnGeLiTa
SnällaAdmin
AnGeLiTa


Kvinna
Antal inlägg : 386
Age : 34
Registration date : 07-08-05

Fråga film-tråd Empty
InläggRubrik: Sv: Fråga film-tråd   Fråga film-tråd Icon_minitime2007-08-09, 01:44

Jag såg en jättebra film en gång på danska ett elr va två.. minns inte men den hete blinddate vet inte hur det stavas på danska.. handlar om en tjej o kille som gifter sig i nån reality serie och håller dom ihop i mer än två år så får dom massor med pengar och annat... den var jättebra men minns inte va den heter förutom att den hete blinddate på danska :(
Till överst på sidan Gå ner
https://unitedfreakz.swedishforum.se
gatto
NarutoFreak>,<
gatto


Man
Antal inlägg : 262
Location : Sweden
Registration date : 07-08-06

Fråga film-tråd Empty
InläggRubrik: Sv: Fråga film-tråd   Fråga film-tråd Icon_minitime2007-08-09, 01:47

AnGeLiTa skrev:
Jag såg en jättebra film en gång på danska ett elr va två.. minns inte men den hete blinddate vet inte hur det stavas på danska.. handlar om en tjej o kille som gifter sig i nån reality serie och håller dom ihop i mer än två år så får dom massor med pengar och annat... den var jättebra men minns inte va den heter förutom att den hete blinddate på danska :(

http://www.lovefilm.se/browse.do?show=movie&id=22283

kolla på den längst upp
Till överst på sidan Gå ner
AnGeLiTa
SnällaAdmin
AnGeLiTa


Kvinna
Antal inlägg : 386
Age : 34
Registration date : 07-08-05

Fråga film-tråd Empty
InläggRubrik: Sv: Fråga film-tråd   Fråga film-tråd Icon_minitime2007-08-09, 02:54

d e inte den :( väldigt svårt att hitta... :( Sad44
Till överst på sidan Gå ner
https://unitedfreakz.swedishforum.se
bexie
SötMod
bexie


Kvinna
Antal inlägg : 189
Age : 33
Registration date : 07-08-06

Fråga film-tråd Empty
InläggRubrik: Sv: Fråga film-tråd   Fråga film-tråd Icon_minitime2007-08-09, 13:16

det finns en film som jag såg för hundra år sen...typ
d jag minns från den är att d va ett jätte stort hus under marken eller så va d i kloaken(minns int så mycke) men i filmen(mot slute tror jag) så börjar det forsa in vatten dit och människorna kämpar för att komma ut innan de drunknar

d va typ allt men jag sku bli glad om nån sku veta va d e för film Fråga film-tråd 906675
Till överst på sidan Gå ner
gatto
NarutoFreak>,<
gatto


Man
Antal inlägg : 262
Location : Sweden
Registration date : 07-08-06

Fråga film-tråd Empty
InläggRubrik: Sv: Fråga film-tråd   Fråga film-tråd Icon_minitime2007-08-09, 13:50

bexie skrev:
det finns en film som jag såg för hundra år sen...typ
d jag minns från den är att d va ett jätte stort hus under marken eller så va d i kloaken(minns int så mycke) men i filmen(mot slute tror jag) så börjar det forsa in vatten dit och människorna kämpar för att komma ut innan de drunknar

d va typ allt men jag sku bli glad om nån sku veta va d e för film Fråga film-tråd 906675

snackaru om fiilmen poseidon?
och om det är det så ere en båt
Till överst på sidan Gå ner
bexie
SötMod
bexie


Kvinna
Antal inlägg : 189
Age : 33
Registration date : 07-08-06

Fråga film-tråd Empty
InläggRubrik: Sv: Fråga film-tråd   Fråga film-tråd Icon_minitime2007-08-09, 13:59

gatto skrev:
bexie skrev:
det finns en film som jag såg för hundra år sen...typ
d jag minns från den är att d va ett jätte stort hus under marken eller så va d i kloaken(minns int så mycke) men i filmen(mot slute tror jag) så börjar det forsa in vatten dit och människorna kämpar för att komma ut innan de drunknar

d va typ allt men jag sku bli glad om nån sku veta va d e för film Fråga film-tråd 906675

snackaru om fiilmen poseidon?
och om det är det så ere en båt

nepp, d va nog på fast mark....
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Fråga film-tråd Empty
InläggRubrik: Sv: Fråga film-tråd   Fråga film-tråd Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Fråga film-tråd
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
UnitedFreakz :: Frågor & Svar-
Hoppa till: